Äckliga tanter

Mätt och belåten sitter jag här och väntar på mina kära Dick.
Efter jobbet så körde jag ett aerobic pass, som var riktigt kul!
Men en sak som jag såg i duschen, var en kvinna som rakade sig under armarna. Förlåt men det tycker jag är riktigt snuskigt. Som att det inte redan är snuskigt i dom duscharna, man behöver faktiskt inte sprida massa äckligt kropps hår överallt. Raka bort sånt man inte vill ha på kroppen får man göra hemma i sin egen dusch. Usch jag får nog ta och börja duscha hemma istället så jag slipper dessa i-landsproblem;)
Imorgon så åker min kära mor till Madrid på någon läkemedels studie. Om man ändå fick åka på såndana studier;) Trevlig resa morsan, kommer sakna dig här hemma.

Nu ska jag spela Wii så jag blir varm för jag fryser! :)
 



                                                    Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0