Wii fit

Nyduschad och mätt sitter jag här och mest väntar, på min prins;)
Testade ett nytt schamopp idag som mami köpt på ica maxi. Faktiskt riktigt bra, tror det kostade runt 90 kr per flaska.




Idag har jag varit ledog eftersom jag har jobbat helgen, som förövrigt gick väldigt fort.
Så idag har jag sysselsatt mig med att träna med wii fit, sen har jag umgåts mest hela dagen med min stora syster:)
Pratat och pratat om brölloppet som dycker upp här nästa år:) Åh va kul, verkligen glad för hennes skull!
Sen blev det till att städa av rummet med, skulle ju fixa garderoben med. Men det får jag ta tag i en annan dag.
Ikväll blir det lungt, för imorgon är det dags för jobb igen. Har dock ingen aning om vad det är på TV, men det brukar Dick ha ordning på.





                        Take care/ H


Kommentarer
Postat av: Anna W

du är så fin hannah <3

2009-11-02 @ 19:55:50
Postat av: Michelle

Kollade du inte Ullared? :D

2009-11-02 @ 21:54:23
URL: http://wonderchild-2009.blogspot.com/
Postat av: Hannah

Haha nje michan´jag missade de..

2009-11-04 @ 10:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0