Erik Hassle!

Jösses, trodde denna kvällen skulle bli lugn. Men så fel man kan ha. Vi satt och "fiakde" med övriga personalen och pratade om rasism( vilket jag är helt emot) och hur mesigt sverige är. Ja diskussionen var het kan jag säga. Många har åsikter om det mesta vill jag lova.  Ja ja som sagt var det lugnt enda fram tills att det larmade, jag gick iväg till tanten som ringde. Sen drog allt igång, diskmaskinen oupplockad, alla mediciner skulle delas ut, upptäckte glömde mediciner, kontakta sköterska, skriva händelse rapport, alla tanter larmar samtidigt. Ja som sagt inte en lugn srund förens nu, skönt!
Ikväll har jag iaf jobbat med Zandra, wiie det var kul och verkligen inte igår!
Sen är det sängen som gäller och sedan upp tidigt tidigt imorgon för att jobba sista dagen för denna vecka. Nice!
Och imorgon ska jag äntligen få träffa min flickor:)

Bjuder på en skön låt såhär på lilllördagen...
Grymt, jag älskar hans röst!

 

 




                                                    Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0