Fars dag

Hemma igen efter en mysig  helg med Dick:) Ja det hände egentligen inte alls mycket, vi tog det väldigt lugnt.
Vi shoppade lite, jag fick bland annat med mig ett par skor hem som jag är hel nöjd med!
Sen blev det lurv vantar och lita annat smått och gott till min lägenhet. Åh va jag längtar nu, ska bli så mysigt att få inreda.
När vi kom hem idag åkte vi hem till Dick och åt med familjen. Är ju fars dag idag, så Christer blev firad.
Sen åkte vi hem till mig och har umgåts med mamma och pappa, och så kikade vi på ensam mamma söker. Självklart så firade vi min Papi också:)
Så nu ska vi kika vidare på Tv 3 play, man fick tydligen se hur det gick för mammorna. Det vill vi ju inte missa.


Mina nya älsklingar:)




Bjuder på den också;)



Haha temprament!!!

                                                     Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0