helgen..

Måndag morgon och har precis ätit frukost.
Helgen har varit jätte bra:) Först avr det utgång med tjejerna  plus calle, annas pojkvän.
Vi började hemma hos Anna med lite gott att dricka och sen spelet Alias. Så himla kul!
Sen drog vi vidare till åtta glas där vi var hela kvällen, mycket trevligt. Men inget vidare drag, jag föredrar ju ett proppfult dansgolv.
Igår söndag så sov jag till ett, var lite trött;) Sen kom Dick och han hade med sig en film som vi kikade på.
Han hade även med sig dagen efter käk, räkkebab. En klar favorit.
Sen så åkte vi på bio, New moon. Helt okej, men först var bättre tyckte jag.
Nu är det typ bara sjuhundra andra filmer jag vill se:P Går så sjukt många bra nu.
Btw, jag och Dick köpte en popcorn tillsammans, ni vet lite sådär romatiskt. Mm jätte romantisk, jag åt upp hela själv! Opps...

Nej nu så ska jag in och jobba slutar åtta ikväll, så får se vad som händer då.

                                          Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0