Lördag

Hemma en sväng, jobbar nämligen delad tur idag. Så tråkigt, men hann med en promenad med Lina mellan och det är alltid trevligt:) Fick även nybakade bullar och kaffe när jag kom hem, så klagar det gör jag inte.
Igår var det endast jobb som gällde, sedan Idol. Eftersom jag inte var vaken då röstningen var, så fick jag höra idag att Reza åkte ut. VAD ÄR DET SOM HÄNDER!!!? Hon är den mest begåvade i idols historia.
Helt sjukt att hon fick åka! Jaja nu kan man ju sluta titta på idol då.
Ikväll efter jobbet så ska jag fika en sväng med Lina, och sedan ska jag övernatta i Linneas lägenhet. Börjar sju imorgon så det blir smidigast.
Fick även hem min beställning från Gina idag, på en Lördag? Ja fort gick det iaf:)




Min vackra!




                                                      Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0