Lycka

Hämtade precis posten, där låg det efterlängtade brevet!
Mitt bostadskontrakt!
Wiee fatta att jag snart ska flytta, det ska bli så sjukt roligt och spännande.
Ja Lycka är nog ordet som beskriver känslan jag har just nu. Och brevet kunde inte komma lägligare.
Har städat både toan och mitt rum, samt skalat potatis och tvättat. Ja det är i princip vad min dag har bestått av. Kul.
Men sen fick jag brevet och det känns så skönt, har vänta på detta i två veckor.
Nu står potatisen på spisen, och jag väntar på att resten av familjen ska komma hem.
Då ska vi äta potatismos av moi ,med biffar som papi har gjort.
Sen ska antagligen jag och Dick starta ett litet projekt.
Ni får kanske se senare vad det är vi ska syssla med.






                                                       Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0