Miss

Sista dagen innan det blir helg för min del. Och just nu blev jag as taggad för utgång. Antar dock att så blir inte fallet. Pappa fyller år imorgon samt att det är 50 års fest i götet på Lördag. Så nej blir nog inget partaj för min del. Idag är det träning som gäller och sedan träffa flickorna. Imorgon blir det antagligen träning om jag orkar och sedan skjutsa folk hej vilt åt alla håll och kanter. Mami kommer hem imorgon med efter sin vistelse i Madrid. Så ska hämta henne samt köra hem två av hennes arbets kamrater. Innan dess ska jag hunnit skjutsa Papi till begravningen:(
Sen hoppas jag hinna med lite nintendo wii fit innan kvällen kommer och det är Idol. Tur att jag är ledig imorgon hur hade jag hunnit allt annars;)


Saknar värmen! Är ca ett års sedan jag och Anna lämnade kalla sverige och gav oss iväg på livets resa. Jag är så glad att vi gjorde den resan, kommer verkligen ha minnen för livet! Tack min kära vän!









                                        Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0