Nintendo

Hej har inte hunnit blogga på hela dagen, först så jobbade jag till halv fyra. Sen åkte Zandra och jag till Elgiganten och inhandlade en liten julklapp/ tröst present till mig. Tyckte jag kunde behöva det. Ett nintendo wii med tillhörande fit program:)
Sen så var det träning med Anna, Anna w och Lina, vi körde ett cirkel pass som var väldigt tråkigt. Gör helst inte om det tack..
Sen var det dags för bio med flickorna, bröllops fotografen blev det:) Bra amen aväntad måste jag säga. Hade förväntat mig en komedi som det till viss del var, men sen var den väldigt serriös också.
Sen kom jag hem och ordnade med nintendot. Pappa och klara slår hej vilt här så man får passa sig.
Nu ska jag sova för nu kommer Dick:)










                                       Take care / H


Kommentarer
Postat av: Zandra

hannah det är elakt att lura ut fruktansvärtbakfulla mej för att teknikshoppa xD



<3

2009-11-02 @ 22:52:43
URL: http://zandravillmed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0