Paranormal activity

Just nu spelar Dick nintendo och jag har egentligen en skit kul film på honom. Men tror han skulle lacka om jag la ut den haha.
Igår var jag som sagt på 50 års fest, som var mycket trevligt. Jätte roligt att träffa alla kusinerna igen:) Åh vilken härlig släkt jag har!:)
Idag så kommer Emma och Simon hit, ska bli så roligt att träffa Emma igen:) Hon ligger ju i lumpen nu så man får ta alla tillfällen man kan att träffa henne.
Senare ikväll blir det nog bio, antingen bara jag och Dick eller så får vi sällskap. Vi får se:)
Ska iaf se rysaren "paranormal activity" . Hoppas den är så bra som alla säger:)
Jag verkligen älskar skräckisar, iaf om någon sover hos mig sen
Nej nu ska jag kolla på dick när han kör ett aerobics pass hahaha!

Här får ni ett smakprov på filmen..
 



                                                         Take care/ H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0