stor städ

Idag fick jag gå hem klockan tre, så skönt så:)
Hade tänkt att gå ut och gå men jag är så sjukt trött så jag hoppar  nog det. Runt åtta sen ska jag träffa Anna, Anna W och Lina. Blir nog lite mat och allmänt trevligt, alltid lika kul att träffa min fina.
På jobbet idag fick jag och Marlen ett ryck och städade hela köket, och då menar jag HELA köket. Allt från spisknoppar till skåpsluckor och sopptunna. Fy fasiken va tråkigt det var, men det underlättar när man är två. Tyvärr insåg jag just att så kommer jag få göra i min lägenhet sen, storstädningar och annat tråkigt. Jag hatar bland annat att laga mat, roligt när man är fler. Men eftersom jag kommer bo själv så får jag laga maten själv, tror dock jag kommer ha ständigt besök. :)
Man ska inte vara negativ, det finns ju massa positivt med att bo i egen lägenhet. Ingen annan som stökar ner, ingen som "lånar" ens saker utan att fråga, ja listan är lång och jag längtar så.

Nej nu ska jag kolla på några avsnitt av Desperate Housewives, ha en skön kväll!

Haha hittade en så söt bild på Dick, han ser ut som 10 år och leker kurragömma.
Mjaou;)



                             Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0