The uninvited

Sminket är borta och tänderna är borstade, jag ligger i sängen men vill inte sova. Varför? jo för att vi kollade på " the uninvited" och nu vill eller rättare sagt vågar jag inte sova själv. Är ju lite mörkrädd måste jag erkänna.  Kollar jag på rysare så blir jag alltid lite på extra spänn, när mörkret kommer. Är ju van att min man sover här men idag gör han ju inte de. Så nu ligger jag och lysnar på alla små ljud och knarrningar.
Jaja får väl sova med lampan tänd eller nått, har ändå ingen brådska att somna. Är ledig både imorgon och på torsdag, riktigt gott. Får se vad jag ska hitta på imorgon.
Ikväll kollade vi som sagt på film åt och bara satt och pratade. Kan  tjöta med flickorna i timmar utan att tröttna:)
Nej nu ska jag väl försöka tänka på nått kul och somna.

Grym låt av en grym artist!





                                               Take care / H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0