träningsvärk?

Sitter på jobbet igen:p
Men har man inget bättre för sig i livet än att jobab blir det så haha.
Slutar nio idag och ska sova i syrrans crib, där älsklingen väntar NICE!
Så ikväll behöver jag minsann inte sitta och vänta på något tåg, utan går direkt till bussen.
Började tolv idag så hann med lite nintendo innan jobbet. Tänkte träna men sen så orkade jag inte, utan låg kvar i sängen istället. Mycket behövligt!
När jag kom till jobbet fick jag dock reda på att alla mina små gamlingar hade fått sprutan idag.
Jaha då var denna dagen körd, tänkte jag. Alla kommer få feber, må illa och klaga på ont i armen. Men nu så här i efterhand har det gått  riktigt bra. Ingen har klagat och dom flesta ligger redan i sina sängar. Men sen sägs det också att de som fått andra influensa vaccinationer oftast inte reagerar på detta vaccinet.
Istället är det jag som sitter här med ont i armen. Vi var nämligen tvugna att packa upp massa varor idag, såsom ytdesinfektion, vinylhandskar och allt annat som väger ton. Så sitter kanske med lite träningsvärk rent av.

Jaja dags att lägga sista tanta...


                      Take care / H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0