Tv

Idag var jag ute och gick en sväng innan jobbet. Och då träffade jag på två rådjur, skumt. Dom vägrade flytta på sig också så där stod jag och klappade händerna som ett fån. Tillslut så sprang dom iväg, tack och lov. Annars hade jag minsann fått lov att vända och gå hem igen. Ja sånt som kan hända i mitt liv, spännande va?
Igår var jag för övrigt och köpte en TV:) Wiee men har lite planer och då kan den komma till stor användning:)
En LG vart det iaf med sina 42 tum, inte det minsta teknisk så hoppas den fungerar nu:P
Jobbar till åtta ikväll så mkt mer kommer nog inte hända idag. 
Hoppas på ett visst samtal, men det berättar jag mer om senare:)

                                     Take care/ H 


Kommentarer
Postat av: Michelle

Du kunde gå runt dom? :D

2009-11-09 @ 21:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0