1 oktober

Hemkommen från en sväng på stan. Har varit en väldigt tuff dag. Ett besök på sjukhuset som verkligen inte var glädjande. Men sen fick jag en runda på stan och köpa lite saker inför morgondagen, och fick något annat att tänka på. Förutom ett par bytta skor och en undanstoppad jacka och lite god dryck inför imon, kom jag hem tomhänt. Lika bra det..
Hoppas Dick blir pigg inför imorgon med, han fick åka hem från joobbet idag. Men hoppas på det bästa, man ska vara positiv.
Nehe ska plocka fram saker inför imorgon och ta och duscha.En hel del annat att fixa, sen får jag slänga mig rakt ner i sängen.
A lot to do!

                                             
                                                                              Älskar er!


Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0