At work

Ja sitter på jobbet nu igen. Marlen har precis lämnat avdelning och här sitter jag helt själv, eller nej inte helt själv. Mina söta gamlingar finns ju här också.
Jobbar till nio ikväll, så får kika på idol på jobbet. Sen skulle min älskling komma hem till mig, vilket inte alls var planerat. Skoj när det händer nått oväntat;)
Idag innan jobbet var jag en sväng på stan, köpte bara ett vitt linne och en t-shirt från Veromoda + två armband, det får ni se en annan dag. Var egentligen på jakt efter ett par skor, men får nog ta med mig någon sugen shoppare för att finna dessa. Någon som är sugen?

Som sagt jobbar jag denna fredag kväll vilket betyder att jag jobbar hela helgen. Måste säga att det inte alls framkallar några ångest känslor som det brukar göra. Känns faktiskt helt okej, kanske för att det inte verkar som någon annan gör något denna helg. Plus att både jag och Marlen trodde det var helg mitt i veckan. Så känns praktiskt taget som att helgen redan är slut. 
 Nästa helg däremot ska jag och min älsk, åka till hans stuga som ligger utanför Halmstad och mysa. Det blir nog shopping, strandpromenad och god mat och så självklar vin:) Ser verkligen fram emot detta:)

Nehe nu så är det dags att dela lite mediciner här på solstickan, sen tänkte jag hälsa på Lina som är på 4:an och jobbar idag:)
Hoppas alla får en mysig fredag kväll!

                                                                      Take care/ H

                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0