bättre sent än aldrig

Bättre sent än aldrig är ett ordspråk jag håller kärt;)
Här är nämligen lite bilder från helgen, avskedsfest/ singstar kväll.

Så tyckte Lina om Rosé. Och så såg Anna ut ovetandes.


Så här såg Anna ut när hon hade smakat.



Emma säger morr, jag säger läppförstoring+ glasögon?



 HAHA jag säger bara Lina kvinnan!



Grr Larsha, har du blekt tänderna darling;)



Haha förlåt kvinnor, kunde inte låta bli! Men det visar ju bara hur mycket jag får skratta och må bra.
Ni förgyller mina dagar babes!
Love to ya all. PUSS




                                               Take care/ H


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha! Snajsiga bilder ;)

2009-10-28 @ 21:19:36
Postat av: Anna W

vad fina ni är älsklingar :)

2009-10-30 @ 17:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0