better in times

Hej hopp lingon snopp..
Nyduschad och mätt känner mig mycket bättre nu än förut. BRA! Kom ju på en sak jag inte får missa, HOCKEYN på torsdag. Har ju hämtat ut biljetterna idag så är pepp till tusen. Jag och Robin ska ju gå med gubbarna på jobbet. Ska blir riktigt kul, dock kanske det blir ett besök hos spelarna efter matchen. Men jag vägrar att följa med ner haha! Robin tyckte det var en kul ide eftersom gubbarna kommer ut så sällan. Wiee jätte kul.
Föresten Pappa lagade thai inspererad mat idag och guuuud vad gott det var! Åt hur mycket som helst, haha det är ju också förklaringen till varför jag ser ut som jag gör;)







                                                                                             


                                                                           Take care/ H


Kommentarer
Postat av: Sarah Gustafsson

De ska jag me äta om man får en sån snygg kropp som du!

2009-10-21 @ 15:18:19
Postat av: Hannah

Tack stumpan vad söt du är!!

2009-10-21 @ 20:03:06
URL: http://hannahbjrnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0