Tandläkarbesök...

Strax blir det duschen, jag Anna och Lina har nämligen varit på en långpromenad. Var rätt kallt men ändå blev jag alldeles klabbig.
Tidigare i morse var jag hos tandläkaren, och det var inget trevligt besök.
Hade inga hål men de såg att min ena visdomstand växer helt fel, så att den kommer förstöra de andra tänderna.
Och nej jag har ingen lust att ha räls igen!
Detta lilla kirurgiska kalaset kommer att kosta ca 3500 kr. Kul...
Inget roligt att kasta ut pengar på, så nu har jag bestämt mig för att sköta min tänder exemplariskt. Så innan våran promenad idag så var jag på apoteket och köpte fluor tabletter med citron smak och tandtråd. Ska minsann inte sponsra tandvården med mer pengar, genom att ha hål o tänderna.



Efter Duschen ska jag städa lite här hemma, både mitt rum och köket där nere som ser ut som ett bomb nedslag.
Sen ska jag fixa naglarna och om jag hinner innan Dick kommer ska jag spela the sims:)
Ikväll sen ska vi till Olearys och kolla fotbollen och äta lite. Bira blir det nog också kan jag gissa.




                                                                                        Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0