A(H1N1)

Just nu mår jag så dåligt, idag var det ju vaccinations dags. Vaccinet mot "den nya influensan" A(H1N1), även kallad "Svin influensan". Vill verkligen inte skrämma dem som tänk att vaccinera sig, men jag reagerde lite vilket många andra också gör. Sitter nog med lite feber, yr och illamående. Hoppas bara det går över tills imorgon, orkar inte ligga hemma och tycka synd om mig själv:p
Själva prutan gjorde inte det minsta ont, det är bara nu efter jag känner mig lite risig.
Hade tänk att träna idag, hade med grejerna och så, men det går verkligen inte. Orkade knappt gå till bussen, kändes som benen skulle vika sig och magen vände sig ut och in. Men äntligen hemma, känns det som att sängen är det bästa stället att tillbringa dagen på (i?).

Så dagen blir bara chill, Dick kommer sen och sällskapar. Ska ringa Papi med och be honom hadla lite frukt och annat gott.
Hörs kanske senare!




         




                                                            Take care /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0