Dålig humor

Precis hemkommen från jobb och träning. Eller inte precis hemmkommen, har hunnit packa upp väskan och städat toan. Idag är en sån dag som jag har energi att göra allt som behövs göras. Sånna dagara gillar vi!
Som sagt så har jag tränat, blev aerobics, var dock inte så roligt. Jag tycker om när man är hel slut körd och knappt orkar gå ett steg till. Så kändes det inte idag, men som mamma säger, "Bra motion är den som blir av". Min visa mami<3 Hon har så rätt så.
Idag slutade jag 12, men som tidigare skrivet så hade vi PK, eller personal konferans som det så fint heter. Ja vi sitter i stort sett och pratar med chefen om dittan och dattan. Sprang sen vidare till friskis.

Idag ska jag träffa Larsha, ska blir mycket roligt för det känns som evigheter sen. Vill även ringa Emma och höra hur hon har det uppe i huvudstaden, se hur lantisen klarar sig:)


My beloved friend Anna.
Anna indian, mjaou
HAHA





                                Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0