29/10

Hej hopp i lingon skogen. Sitter här lätt illamående, eftersom jag råkade vräka i mig godis. Men förhoppningsvis mår Dick värre snart, han tog nämligen vaccinet mot den nya influensan.Mohaha skadeglädje är den enda sanna glädjen, haha nej då hoppas han inte känner nått;).
Idag var min enda lediga dag, men nej jag skulle på brandutbildning. Kul...
Innan dess var jag ute på ett ärende, säger dock inte vad ifall det inte blir aktuellt. Nu ska vi kika på någon film som Dick har ordnat med, jag hade hellre gått ut en sväng och sedan kollat på "mammas pojkar". Men ibland får man  vara snäll och ge med sig, får väl se vem som får som den vill i slutändan;)
Nu sitter han och kollar på något djurprogram haha, vilket intresse:p


 





                                        Take care / H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0