Tre systrar och en mamma

Opps åt lite för mycket godsaker på jobbet, så sitter här med halsbränna. Men tyckte jag kunde få unna  mig lite gott nu såhär på lördagen. Imorgon blir det andra bular, då ska jag nämligen träna efter jobbet med alla flickorna. Blir skoj de:)
Sen ska vi hitta på lite skoj för Lina som fyllt år.
Nu efter jobbet kollar jag på körslaget haha. Men jag måste säga att team Amy/ Jönköping sköter sig väldigt bra. Den kören är klart bäst jämfört med de andra!
Haha va tragisk jag känner mig, sitta hemma en lördag kväll och kolla på körslaget.
Men men,börjar en mysig film nu efter "Tre systrar och en mamma". Så blir nog till att krypa ner i Klaras säng och kolla på den:) Ska ju upp tidigt imorgon.

Nej Amy åkte ut?!
Haha Hannah = TÖNT


                                                    



 Take care/ H


Kommentarer
Postat av: Michelle

Haha körslaget är väl inte tragiskt? Jag har inte missat ett enda avsnitt ;)

2009-11-02 @ 21:56:26
URL: http://wonderchild-2009.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0