Godis och annat gott

Igår när jag skulle sova så skakade jag som ett löv. Frös som bara den, hjälpte inte att jag hade en varm plutt brevid mig. När jag gick upp imorse var det bara till att knapra alvedon, så jag lever än. Länge leve värktabletter!
Efter jobbet så åkte Dick och jag till ICA maxi, handlade lite godis, gulasch soppa och frallor.¨Hyrde även en film som hette "Flickrvännerna från förr". Ingen höjdare direkt, mer en måbra film och antar att den vill inge hopp till att alla kan tro på kärleken. Jaja lite familje + pojkväns tid, aldrig fel det.
Nu ska jag borsta tänderna och tvätta bort sminket, sen krypa ner i sängen med Dick och förhoppningsvis kolla på "Oskyldigt dömd".

Imorgon så börjar ja 11.00 men ska in tidigare och ha medarbetarsamtal som det så fint heter. Alltså prata med chefen om hur jag och mina kollegor fungerar ihop. Ja, det ska nog inte bli några problem. Men wish me luck!


                                                           Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0