Hockey och Thai mat, kan det blir bättre?

Hemma efter kvällen med flickorna. Firade Anna som fyllt 20 med lite hockey. HV vann, men det var precis med 5-4. Grym match vart de iaf.
Efter natchen blev det Chili thai och massa mys med mina bästa. Mycket trevligt flickor!
Larsha/ Anna fäljde med hem och vi kikade på TV en stund innan det var dags att tänka på refrängen. Jag ska ju upp och jobba imon så passade ganska bra. Var dock sugen på lite sällskap i mörkret, men icket. Blir ännu en ensam natt..

Mina bästa, vad skulle jag ta mig till utan er!




                                                                               
Btw så blir det vaccin på tisdag, har tagit det stora beslutet nu:p Haha mammas tjat gav tydligen resultat. Jaja kan vara jobbigt att erkänna, men mamma vet ju faktiskt oftast bäst!





                                                                                Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0