Högskoleprov

Onsdag, torsdag och idag har jag varit så sjukt trött. Vet inte vad som är felet, kanske vaccinet?:P
Igår torsdag var vi iaf på hockeyn, men gubbarna från jobbet. Vilket vaar mycket uppskattat! Hv vann mot Frölunda med 4- 1 och Tedenby var verkligen matchens stjärna!
Idag så var det jobb som gällde och sedan en snabb visit på bolaget. Imorgon är det hägskoleprovet och sedan lite vinkväll med brudarna, mycket uppskattat.
Nu ska jag och Dick kolla på Idol och käka pizza, är för trött för att laga någon mat.
Hoppas er kväll blir bra och önska mig lycka till imon, även att jag inte tror på något toppresultat. Eftersom det är första gången jag försöker och det brukar krävas minst tre försök innan man får sitt bästa resultat.


PS. hoppas Eddie åker ut idag;)

                                               Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0