Jobb hela helgen...

Kvällen igår bestod av våfflor med glass och bär. Men innan våfflorna blev det lite venprovsövning för Linnea. Och det gick suveränt, men sen skulle hon sätta en PVK, ni vet en såndär man sätter i handen när man ska få dropp. Nja kan väl säga att jag fick en liten extra hålväg brevid blodkärlet. Haha men bättre lycka nästa gång sis. Haha men fy satan va ont det gjorde, men snällt lär jag henne fortsätta tills hon själv insåg att hon inte var i kärlet, utan brevid:p
Efter kladd med blod och goda våfflor så kollade jag och Dick på Johan Falk, tredje filmen. Åh vad jag älskar dom filmerna!
Sen var det bums i säng. Idag hade jag tänk att gå en lite runda på stan för att ordna en present,men uppäckte precis att jag började en timma tidigare.
Så får ffixa det en annan dag istället.
Annars är det jobb hela helgen och lite annat kul imorgon kväll. Men kan inget säga här...





                                                                Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0