Jobb med Zandra

Ska strax iväg till jobbet, börjar tolv idag nämligen. Så lite sovmorgon fick jag minsann och en promenad hann jag och Dick med:) Perfekt väder nu, solen skiner och det är precis lagom kallt:)
Har fixat lite ny musik till mobben som kommer strömma ut ur mina lurar på väg till jobbet. Inte helt fel de:)
Sen har jag konstaterat att jag måste städa mitt rum och rensa i garderoben, inte kul. Men men alltid lika trevligt att ha det rent och fint + att man hittar sina saker;)
Ikväll ska jag jobba med Zandra:) Ska bli mysigt, men tyvärr gumman avbeställde jag inte maten. Det var nämligen janssons idag och det vill dom ju inte missa. Så vi får ta pizza en annan dag babe.



På den gamla goda tiden, när man var blond:p






                                                                        Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0