Ledig!

Fredag=ledig.
Inte alls dumt vill ja säga, tog en skön och välbehövd sovmorgon idag.
Hade huvudvärk mest hela dagen igår, men sömnen verkar ha gjort susen.
Planerna för dagen var egentligen att ta bilen in till stan och shoppa och sedan gå på bräda passet. Men nej för mamma hade ockås planerat att ha bilen idag, så icket.
Orkar nämligen inte släpa runt på min stora tränings väska på stan. Men får se hur jag gör, kanske får ta stan efter träningen.
 
Efter besöket i stan så åke jag och Dick antagligen hem till honom och äter lite med hans föräldrar. Var så länge sen jag träffade dom. Sen ska vi kolla på lejonkungen och äta våfflor!
Så himla mysigt:)
Annnars blir det en lugn dag idag.
Här har vi det jag köpta igår:



Från bikbok



Från H&M



Även denna från H&M


                                                                      Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0