over and out

Good morning!
Sitter här värk i ryggen, men det är skön värk, nämligen träningsvärk.
Inte äcklig värk som jag får för att jag jobbar, utan as go tränigsvärk.
Tänke ta en promenad nu för att mjuka upp kroppen lite.
Börjar nämligen 12 idag, så har ingen större brådska. Har laddat mobilen med go musik som ger tagg för lördag. Ska nämligen ut med jobbarkompisarna, blir riktigt kul.
Händer annat kul på lördag också men det kan vi ta då:)
Sen är jag ledig imorgon, så då tänkta jag ta och köra ettt bräda pass på friksis. Haha vi får väl se om jag orkar mig upp..


Haha mina kväckebröd som mest ser ut som tillplattat fågelbajs.

                                                                       




                                                                                          Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0