Sjukhuset

Är ledig idag så himla skönt, men blev ingen sovmorgon för det. Först och främst skulle jag väcka den lilla grisen som låg brevid mig, eftersom han inte vaknar när klockan ringer. Sen fick jag sova vidare en timma sen skulle jag skjutsa in Papi till sjukan igen. Nu har vi iaf fått bukt med vad problemet var, tack och lov!
Sånt skrämmer skiten ur mig, när man inte vet vad som är felet. Men nu vet vi och det är jag tacksam för. Nu är det bara att hitta lösningarna på problemet.
Ikväll så blir det mys med flickorna eftersom Anna w har fyllt år. Haha alla mina flickor fyller nu på en gång, så det blir massa fireri. Har köpt en liten present sen så blir det lite käk hemma hos Emma. Opps hoppas inte detta är hemligt, antar att du Anna får reda på det innan ikväll isåfall:p
Annars idag ska jag sätta mig med en stor kopp kaffe och öva inför högskoleprovet som är på lördag, sen blir det en promenad med Anna och sen handla inför kvällen.







                                                      Take care  /H


Kommentarer
Postat av: johan wahlström

skriv inte så om din gulliga pojkvän.. han är ju så sötttt o mysig.

2009-10-19 @ 19:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0