sniglar och fötter

Jobbat ikväll, och ikväll var det lite speciellt för Lina gick brevid på en annan avdelning i huset:)
Träffade henne ett par gånger, vilket var mycket trevligt. Hon var så snygg i den blå,vit randiga outfiten.
Efter jobbet gick jag en sväng, kände att jag behövde tänka igenom en del saker. Jag tror jag trampade på minst tre sniglar, usch. Men så började jag fundera, dör sninglarna när man tar sönder deras skal? Det är ju deras hus..
Ja sen mådde jag sjukt illa för det ploppade upp massa maskar överallt. Och jag som avskyr maskar, maskar och fötter är min största fobi.
Nehe nu har jag grubblat tillräckligt för idag så ska krypa till kojs nu..


Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0