söndags uppdatering

Hoppsan...
Längesen sist, men har varit fullt upp i helgen.
I fredags så var det 20 års fest för mig och Anna + att flickorna firade mig.
Så kvällen började med en väldigt uppskattad bowling, och sedan åkte vi till stan och partajade lite.
Väldigt rolig kväll, fick dock inte så mkt bilder.
Igår lördag så var det till att städa och sedan åka hem till Dick och kollade på HV mot Timrå. HV vann självklart:) Hann även hem till johans nya lägenhet och fick med oss några filmer hem.
Sen blev det plankstek och batman:) åkte sedan hem till mig och sov.
Idag så har jag varit duktig och städat mitt rum, och sen kikade vi på en Johan Falk film.
Sitter och väntar på maten så laddar upp några bilder från fredagen...





Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0