The swine flu

Hemma från jobbet, var dock en kort vända på själva jobbet innan det var dags för kurs.
Kursen handlade om basala hygienrutiner, vaccinationer och hörapparater.
Har en vecka på mig nu att bestämma mig för att ta vaccinationen eller inte.
Vi som jobbar inom vården får ju som alla säkert redan vet, vaccin bland de första.
Men vi får se, känns inte som de  vet så mycket om själva vaccinet än. Samtidgt så känns det ganska själviskt att inte ta det, när man jobbar med en så väldigt utsatt grupp männsikor som vi faktiskt gör.
Men vi får se hur det blir, sak diskutera det med mamsen som har bra koll på det där.

Har precis kollat på brook knows best, med clucken.
Ska strax äta och orkar inte skriva för jag skriver bara fel hela tiden, vilket hon, den där Klara, gärna påpekar:p
Just nu kollar jag på Grey´s och det är avsnittet där O´malley blir påkörd av en buss, och dör. Usch hatar egentligen sorgliga slut, men men så är även verkligheten ibland.
Idag väntar vår familj på ett besked som förhoppningsvis är positivt.
Annars vet jag inte om jag orkar med vardagen mer...

Ikväll ska jag träffa Anna och Lina, så blir antagligen en liten promenad.
Saknar mina fina flickor så jag kan spricka ibland. ´
Dom är verkligen bäst.



                                                                                           


        Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0