Wiee

wiie sitter på jobbet, började nämligen kl sju. Vägarna var alldeles tomma när jag for från Habo till jobbet, här på solstickan. Regnet piskade och jag satt och frös en bra stund innan värmen kom igång, men då är det bara till och vrida upp radion på högsta volym och vråla. Ingen som hör ändå ju;)
 
Efter jobbet fick jag order av min kära far att åka till Maxi och handla någon ost och färsk sparris. Hmm?
Sen blir det raka vägen hem och duscha och fixa lite inför eftermiddagen/kvällen.
Ska bli mycket trevligt!
På tal om något helt annat, så kikade jag på Idol igår med familjen. Jag säger bara TACK för att Camilla/ schlagersånger/ dansbansdrottning åkte ut!
Haha så överdriver och ljuv på något sätt,haha nej det där går inte alls hem hos fröken Björnell.

Hoppas alla får en bra Lördag!



                                            Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0