22 September

Hemma och nyfärgad.
Efter jobbet idag träffade jag Anna W och Emma en stund. Anna och jag gick en sväng på stan innan Emma kom.
Jag hittade ett eventuellt köp, men vi får se imon;)
När Emma anlänt gick vi till Chili thai och åt. Åh vad jag älskar deras buffe!
Hemkommen hjälpte Klara mig med håret, tack stumpan!

På jobbet idag så började en praktikant som skulle gå brevid Emelie.
Ja Emelie presenterade sig och ställde de vanliga frågorna man ställer när någon är ny. Som vart bor du, vart pluggar du, hur gammal är du osv. Och så plötsligt kläcker kvinnan ur sig " Har du problem med magen?"
Haha han blev alldeles tyst och jag och Ann- Sofie höll på att kvävas av skratt! Haha Emelie är helt besatt av sin mage, så hon tror att även alla andra är det också. Haha ja det förgyllde iaf min dag:)

Bild på håret kommer imon, men känner redan nu att de är lite för mörkt.
Blir kanske bättre när jag tvättat de några gånger.
Sitter nu och kollar på Idol, hoppas starkt på Nils! Härlig människa det där:)

Mina fina flickor på Chili thai!




                                   Take Care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0