23 septmeber

Hemma från en kort jobb dag. Slutade tolv idag och det händer nästan aldrig! Så skönt, så passade på att träffa Sanna idag, har inte träffat henne på länge. Vi tog en fika på stan sen kikade vi lite i affärer. Hittade inget speciellt, endast en halsduk fick följa med hem. Mysigt!
Tycker det ska bli jätte mysigt med höst nu, vill köpa massa koftor och vantar:) Sen vill jag ha en riktigt kall vinter med. Jag har ju inte haft snö nu på två år. Eftersom jag var borta förra vintern. Så ska bli mysigt.

Det värsta nu med hösten om man ska hitta något negativt, är att det är mörkt när man ska upp ur sängen på morgonen. Usch, blir alltid lite extra jobbigt.
 
Tänkte ta en liten promenad nu innan Dick kommer. Får se vad vi ska hitta på idag, blir nog Idol iaf.
Wiee Nils är med!
Sen måste jag bara lägga ut en jätte rolig bild från igår, men märkte det idag. Haha förlåt Anna:p

Sötnos

Dagens



(Lina om du läser det här, så har jag din kappa här hemme;) )

Take care


Kommentarer
Postat av: anna

hahaha jag dör! men den bjuder jag på ;) hahah

2009-09-23 @ 16:08:44
Postat av: Lina

Haha, söt bild på Anna ; )

Har du det?! Gud vad bra, jag hämtar den någon dag då : )

Du får gärna komma ner till mig imorgon om du vill och kolla på hockeyn med mig och Anna, om du inte jobbar?

2009-09-23 @ 21:46:11
Postat av: Anonym

Haha, söt bild på Anna ; )

Har du det?! Gud vad bra, jag hämtar den någon dag då : )

Du får gärna komma ner till mig imorgon om du vill och kolla på hockeyn med mig och Anna, om du inte jobbar?

2009-09-23 @ 21:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0