Söndags shopping

Hejsan..
Idag är det söndag och slappardag. Men icket, vi tog bilen till a6 för jag behövde hårspray.
Ja blev dock lite mer än det hihi se bilder nedan.
Men idag var iaf Dick duktig och inte handlade. Efter shoppingen tog vi en sväng förbi Sibylla där jag köpte en av de godaste hamburgarna jag ätit. Verkligen nice. Efter stan blev det en sväng till Mullsjö, hämta kläder till Dick och sen hem till mig.
Är så fruktansvärt trött nu så måste nog vila en stund, sen känner jag lukten av köttbullar nere från köket. Så blir nog det till kvällen:)

Igår var det fotboll som inte var något vidare så vi åkte hem till Dick istället. Men var iaf kul att träffa Anna L, calle, Lina och Tommy.
Vid nio igår blev det Flickan som lekte med elden. Hmm ganska bra, hade nog för höga förväntningar igen. Men dålig var den absolut inte. Efter filmen mötte vi upp Klara, Klara och Amanda som skulle med hem till habo. Sen blev det bara mys innan det var dags och sova. Har varit sjukt trött i helgen, vet inte alls vad det beror på?

Dagen shopping är iaf:


Tre  par skor från skopunkten:) Och jeans leggins från vero moda.


T-shirt även den från vero moda.

Lång T-shirt från H&M

Baksidan



Ikväll blir det någon film som Dick har bestämt att vi ska se, vi får väl se;)
Nu ska jag spela Xbox:)

                                                                                Take Care


Kommentarer
Postat av: emma

Mee like everything very mucho!!! Especially YOU!!!!

2009-09-20 @ 21:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0