Höstrusk

Sitter nu färdig och väntar på att åka till jobbet.
Börjat egentligen 12 men eftersom jag bor i cp Habo så får jag åka in redan 10.15.
Kul, nej men tänkte ta en sväng på stan och byta ett par muggar.
Och tack alla som grattade mig igår och för alla fina presenter:)
Hade en jätte mysig dag igår, men orkar inte rabbla upp allt jag fick.
Men av Dick fick jag ett par jätte fina örhängen med äkta pälor och diamanter.
TACK älskling!
Sen fick jag massa bra flytta hemifrån grejor:)

Såhär der muggarna ut som jag samlar på. Även de heter Hannah


Jobbar till nio ikväll så vi får se vad som händer och sker.
Dick kanske hämtar mig, så jag slipper vänta till tio innan jag kommer hem.
Kanske har lite planer för kvällen, men vi får se.

Nehe nu ska jag ge mig ut i det mysiga höstvädret:)

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0