Grattis Larsha

Tråkdag, har bara varit trött idag. Dock fick jag mig några goda skratt på jobbet. Tack Emelie!
Annars har jag mest sovit... Jo tonat håret igen, var inte nöjd med den förra färgen. Men nu känns det bättre:)
Dick va här en stund men skulle till johan och kika på fotboll. Så har spenderat kvällen med mor och far, det var inte igår det. Trevligt iaf! Det blev idol sen bestämde jag och Lina oss för en lite jobbig sak, promenad klockan 08.00 imorgon!!! Usch men det är dags att ta tag i livet och bränna lite fett:p
Nu ska jag lägga mig under täcket och kolla på någon film, väntar mig också ett godnatt samtal innan jag slumrar.


Och någon fyller 20 idag:) ANNA GRATTIS MIN SOCKERPULLA!!!



Föresten höll på att glömma. Igårkväll fick jag ett sms från Anna W där det stod :"Hej gumman är du hemma, hann inte komma in men det ligger en liten present till dig i brevlådan."
Och minsann i brevlådan låg ett paket. Fyra jätte fina skålar i olika storlekar på en bricka. Åh gumman du är så söt!!! Tycker om dig så mycket, hoppas du vet de! puss

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0