Förkyld igen....

Måndag morgon känns alltid lite extra jobbig, men spelar bra musik på högsta nivå så känns rätt bra ändå:)
Idag är en tråkig dag när jag inte gör nått mer än att jobba. Börjar 11 och slutar 20, så det hinns inte med mer.
Tanken var att jag skulle tagit en promenad idag i det härliga vädret, men icket! Har blivit förkyld igen:( Jag som blev så frisk och mådde så bra i Ayia Napa, tror jag behöver värmen för att må bra!
Imorgon sak iaf få träffa Anna W och Emma äntligen!!! Har saknat dom massor!

Today



Nehe dags att köpa busskort nu för kommande 30 dagarna.


                                                                                         Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0