Home

hej hopp!
Hemma från jobbet igen. Fick gå lite tidigare så jag hann med en tidigare buss, inte  dumt de!
Jobbade kvällen med Tompa och han bjöd på munkar. Han e minsann lite mysig den där Tomas.
Även fast han inte vill erkänna det själv:p
Hade tänkt att tona håret idag, men nej. Klara mådde inte så bra idag och mami var inte hemma.
Så då tänkte jag sola, men sen kom jag på att jag är förkyld.
Inte så smart då kanske.
Nej så nu sitter jag hemma hos far min och kollar på tråkig hockey.
Rolig hockey är självklart när Hv spelar, men den matchen visas inte idag.
Tänkte att det blir till att se svenska hollywod fruar eller vad det heter ikväll.

Nehe nu tänkte jag hälsa på min lillasyster som ligger i sin säng och kollar på TV.
Hoppas hon mår lite bättre har ingen lust att bli sjuk igen.

At work;)



Haha yey vilken snygg skylt man får när man jobbar inom jönköpings kommun.



                                                          Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0