söndags mys

Ska strax gå och lägga mig efter att ha kollat på kommisarien och havet med mamma och Klara.
Ganska hyffsad serie men otroligt irriterande att den är dubbad, till och med Peter Haber är ibland dubbad. Ibland sin egen röst och ibland någon annans. Varför gör man så?
Efter jobbet idag så blev det bio med mina underbara systrar, Prinsessa.
Grymt bra film, verkligen sevärd. Får en att se på ett annat sätt, mycket nyttingt.
Väldigt nice att träffa mina bästa systrar med, det får vi göra om flickor.
 
Imorgon är jag ledig så ska försöka få en del saker gjorda, men vi får se brukar sällan bli så.
Ska även träffa min Anna och planera lite inför helgen, vi får väl se vad som händer och sker. Efter det kommer Dicken till mig och vi ska spela Xbox, haha vi är så löjligt inne i ett spel.

Här är min finaste systrar


var lite tomt till en början. Fylldes dock på en anning sedan.


schnyggg!



Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0