Time to go home

Sitter på jobbet nu med värsta förkylningen. Hoppas verkligen den går över eftersom planer håller på att smidas;)
Zandra lämnade mig precis och även hon har skaffat sig en blogg. Makingnoise.blogg.se. Check it out!

Innan jobbet idag så var det tänkt en lång morgonfika/frukost med min kära vän Anna W. Men när tåget anlänt till perrongen så ville det inte släppa av oss. Nej så vi fick snällt sitta kvar på tåget i Jönköping i hela 45 minuter. Så våran långa härliga frukost blev inte så lång, iaf 45 minuter kortare än tänkt.
Men mysigt hade vi, underbart är kort som man säger.

Så nu är även sista tanten nerbäddad och det är inte mer än rapportering till natten kvar. Sen får även jag gå hem och krypa ner under mitt gosiga täcke:)

Take care


Kommentarer
Postat av: zandra

Neeeeej hannah jag har bytt bloggadress

zandravillmed.blogg.se

haha ändra de ;)

2009-09-03 @ 22:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0