Ayia Napa

Hej igen! Längesen sen sist, men har ju vart på Cypern närmare bestämt Ayia Napa en vecka.
Har varit så skönt med semester, eftersom jag bara tog en vecka i sommras. Så den satt!
Är ju inte högsäsong nu så nej, det var inte massa fest. Visst var det fest men inte mer än något annat ställe utomlands. Alla snackar ju om Ayia som ett festparadis(iaf för dom som bara är ute efter en sak) men jag fick en helt annan uppfattning. Var mer som Alanya i Turkiet, har varit på betydligt "värre" ställen.
Men det här var precis vad vi ville ha, lite blandning på människor, värme och lagom med uteliv.
Blev mest slapp vid polen och ut och leta mysiga resturanger, blev dock varken särskilt god mat eller någon vidare bränna haha. Men bara att vara ledig var skönt.


Some pics kommer mer när jag fått bilderna från Anna.









Nej nu ska jag lägga mig efter att ha varit en runda på lager idag. Köpte dock bara lite smycken. Bilder kommer.


Take care

Kommentarer
Postat av: Emma

Åååå! Mina fina flickor <3

2009-09-17 @ 21:43:47
Postat av: Anna

kul att ni är hemma igen hannah! :)

2009-09-20 @ 10:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0