...

Jösses nu är jag sjuk igen.  Till råga på allt är det jätte fint väder!
Men ska släpa mig till jobbet imon iaf har jag bestämt.
Vaknade med världens huvudvärk och ja mest värk i hela kroppen faktiskt. Så fick ta och åka hem till habo. Sov massa när jag kom hem men känns inte som att det gjorde det nått bättre för värken.
Imorgon blir det ju vinkväll med och det vill jag ju inte missa.
Tänkte ta och läsa mín underbara bok nu, Stieg Larssons Flickan som lekte med eldan. Det är uppföljaren till Män som hatar kvinnor. Hoppas ingen har missat den filmen, är sjukt bra. Denna filmen kommer ju nu i september så få se till att läsa ut den nu, men blir nog inga problem. Jätte bra:)

Lite pics från helgen

Vackra Elin

Mami & Papi
Hahah systra mi
Mohaha den traditionella kyssen;)
Mina män<3



                                                                                          Take care

Kommentarer
Postat av: Zandra

aaaaaw va gulliga alla va :)



BTW du är sjuuuukt lik din mamma !!! haha

me love ya

2009-09-03 @ 23:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0