work

Sitter på jobbet och ugglar. Jobbar kväll ikväll, ingen hitt alls.
Tjejerna skulle käka kvällsmat ihop idag, men sånt får jag vara utan när jag jobbar kväll.
Sånt jag missar p.g.a. mitt val av yrke.
Saknar mina flickor!
Som skrivet i tidigare inlägg var jag på lager igår. Jag kom hem med ett linne och två ringar och ett armband.
Dick kom dock hem med mer i påsarna. Två piké, en skjorta, två tröjor ock lite strumpor och lite annat smått och gått. Vi tog oss även en fika där. Jätte god pasta sallad och en liten choklad boll på de:)
Mysigt.

Idag har jag bokat biljetter till flickan som lekte med elden, är så taggad. Har precis läst ut boken så  det är perfa.
Nehe rasten är slut, så nu är det bara in i verkligheten igen. Ska nämligen servera äcklig tonfisk gratäng, haha så alla fisk älskare där ute. Ät ALDRIG tonfisk gratäng.


Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0