Back to work

Idag är det sjukt gött väder ute! Har precis kommit hem från en promenad i vårvädret och ska iväg och jobba nu. Orkar inte idag! Vill bara vara ute hela dagen och slippa sitta inne och krångla med syrgas och skit. Ikväll är det ju även hockey vilket jag inte vill missa. Självklart så vill jag HV ska vinna, men det finns en liten förädare här i mitt hus. Dick är nämligen fan av DIF. Vilken svikare va?  Så nu hoppas jag extra mycket på HV!


Kvällen igår var mycket mysig. Efter färgningen så spelade vi spel, hjärnsläpp, sjukt kul!
Min färg fastnade dock inte så bra.


Ska försöka göra ett inlägg efter jobbet idag.
                                   Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0