Bröllopsproblem

Helgen är över och det betyder att det är dags att gå tillbaka till jobbet. Jag jobbar ikväll idag och efter det blir det hockey! Usch vem vill gå idag när det är så fint väder, men men plikten kallar.
Hela morgonen har jag letat efter en klänning till bröllopet, men hittar ingen som faller mig i smaken... Problemet är att jag redan målat upp i huvudet hur den ska se ut, så jag kommer aldrig hitta en jag blir riktigt nöjd med. Så typiskt mig..
usch va svårt, sen vet jag inte vad jag ska hitta på med mitt hår.. Hahah fast det va lite kul när jag kikade efter olika håruppsättningar, så hittade jag den som jag hade på balen. Att den fortfarnade ligger kvar på deras hemsida.
Får ta en dag och ge mig ut på stan och leta helt enkelt.

Men nu är det dags att jobba...



                                Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0