cykelskit

Åh jag är så frusterad just nu!!! Monterade min cykel idag, okej inte själv. Jag fick kanske lite hjälp, men ingen av oss lyckas pumpa upp däcken. Det som borde vara det enklaste! Jag skojar inte om jag säger att jag försökt i 40 minuter, utan resultat. Så imon ska vi tillbaka med cykeln och se vad problemet är. Haha det låter verkligen som om vi är jätte tröga, men vi har faktiskt försökt alla sätt som går!

Förutom det så har jag hunnit städa, ja damsuga två gånger. Sen även en sväng hem till Habo och har hämtat en byrå och två kuddar. Men nu ser det jätte konstigt ut i min hall så efter jobbet immorgon, ska jag försöka hitta lite grejer att ha på hyllan samt byrån. Hann även handla vatten färg, som vi ska ha imorgon när vi målar äggen:)
Annars har det inte hänt mycket förutom att jag åt en äcklig räksallad:p

Nu ska jag mysa ner mig i soffan, för där väntar Dick:)




                                                   Take care/ H


Kommentarer
Postat av: Angelika

Åh är ni tillsammans igen? Tycker att ni är jätte söta ihop =) mer bilder på er! Kram / Angelika

2010-04-03 @ 12:34:28
Postat av: Hannah

Ja det är vi:)kram

2010-04-03 @ 15:34:48
URL: http://hannahbjrnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0